انواع نرم‌ کننده‌ مو و نکاتی که باید درباره آن بدانیم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 28 خرداد 1398
بازدید : 47
نویسنده : admin


قبل از دانستن این نکات شامپو نخرید

کرم موس صورت چیست و چگونه مناسب‌ترین موس را انتخاب کنیم؟

چرا باید از نرم کننده‌ استفاده کنیم؟
محصولات نرم‌ کننده مو فقط برای نرمی و لطافت مو کارایی ندارند، بلکه شما با استفاده از این محصولات، با یک تیر چند نشان زده‌اید که نرمی، تنها یکی از آن‌هاست. این دسته از محصولات، علاوه بر نرم‌کنندگی و جلوگیری از گره خوردن آن‌ها:

از موها در برابر پرتو‌های مضر آفتاب، محافظت می‌کنند.
خاصیت ترمیم و بازسازی مو دارند.
حالت قلیایی مو را برطرف می‌کنند.
به درخشش و لطافت بیشتر مو کمک می‌کنند.
و از ایجاد موخوره، جلوگیری می‌کند.
اگر انتخاب خوب و مناسبی که با نوع و جنس موهای شما سازگار باشد داشته‌ باشید، می‌توانید همه مزیت‌های این محصولات را به موهای خودتان هدیه بدهید. نکته مهم شناخت درست از نوع مو و نوع محصول متناسب با موهای شماست.

 

انواع نرم‌ کننده‌ها
در حال حاضر، نرم‌کننده‌های مو، در فرم‌های متنوعی تولید می‌شوند:

شامپو
سرم‌های مو
ماسک‌های مو
روغن‌های مناسب مو
و اسپری مو
البته هرکدام از این محصولات، علاوه بر نرم‌کنندگی، کارایی دیگری هم دارند که در ادامه با هرکدام آشنا می‌شویم:

نرم کننده‌های مو
این شکل از نرم‌ کننده‌ها که در فرم شامپو، تولید می‌شوند، یکی از شناخته‌شده‌ترین انواع نرم‌ کننده‌های موجود در بازار هستند. به‌طور معمول، نرم‌ کننده‌هایی که در شکل شامپو خریداری می‌شوند، در حمام و پس از شستن موها مورد استفاده قرار می‌گیرند. البته بعضی از متخصصان اعتقاد دارند که هر یکی دو، هفته یک‌بار، قبل از شستن سر با شامپو، از نرم‌ کننده استفاده کنید تا مواد مغذی نرم‌ کننده‌ها، وارد بافت موهای شما شوند و تاثیر خوبی بر آن‌ها بگذارند.

همانطور که بدن ما با هم متفاوت است، شکل و نوع موهای ما هم با هم تفاوت دارد و به‌همان دلیل که یک سایز لباس، اندازه همه آدم‌ها نمی‌شود، یک نوع نرم‌ کننده هم مناسب همه موها نیست. حالا می‌رسیم به یک پرسش مهم:

چه نرم‌ کننده‌ای مناسب موهای من است؟
شما باید نرم‌ کننده مناسب موهای خود را با توجه به نوع و جنس موهایتان انتخاب کنید. صاف و فر یا وز بودن موها، ارتباط زیادی با انتخاب نوع نرم‌ کننده شما دارد، اما حتما به این نکته دقت کنید که به‌طور معمول، موها، چه لخت و صاف و چه فر و وز، بعد از شست‌وشو با شامپو، به نرم‌ کننده احتیاج پیدا می‌کنند. البته دقت کنید که تمام محصولات نرم‌ کننده را باید بر ساقه و قسمت‌های انتهایی مو استفاده کنید و ریشه موها را به این محصولات آغشته نکنید. چرا که بعضی از نرم‌ کننده‌ها می‌توانند باعث برهم زدن تعادل تولید سبوم (غدد چربی پوست) در پوست سر شوند و موهای شما را چرب کنند.

نکته دیگر اینکه نگران ریزش مو پس از استفاده از نرم‌ کننده نباشید. ریزش مو پس از استفاده از نرم‌ کننده و زمان آبکشی، معمولا اتفاقی عادی است و ربطی به نرم‌ کننده ندارد، بلکه نرم‌ کننده شما به‌خاطر باز کردن گره‌های موی شما، تنها باعث شده آن‌دسته از موهایی که قبلا ریخته‌اند و به بقیه موها گره‌ خورده‌اند، رها شوند. البته اگر موقع آبکشی موهایتان ریزش شدید یا غیرعادی مشاهده کردید، با کارشناسان پوست ومو یا پزشکتان، مشورت کنید.

ماسک مو
همانطور که پوست صورت و بدن ما به ماسک نیاز دارد، موهای ما هم با استفاده از ماسک‌های مخصوص، نشاط و شادابی خوبی به‌دست می‌آورد. ماسک‌های مو، بیشتر برای حفاظت موهای آسیب‌دیده یا بیش از اندازه خشک و موهای رنگ‌شده به‌کار می‌رود. ماسک‌های مو، علاوه بر نرم‌کنندگی، خاصیت آبرسانی و ترمیم موها و هم‌چنین حفاظت از موها در برابر حرارت هم دارند. البته ماسک‌های مو وظیفه دیگری هم برعهده دارند. آن‌ها می‌توانند با پر کردن منافذ و حفره‌هایی که روی سطح مو ایجاد شده‌اند، ظاهر یک‌دست و با نشاطی به ساقه موها ببخشند و این حالت ترمیم‌کنندگی را تا نوبت بعدی شست‌وشوی مو، حفظ کنند.

 منبع:.daraje



مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان vers و آدرس verst.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com